בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ילד נפגע באורח בינוני בת.ד. בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/7/2005 14:16 לינק ישיר 
ילד נפגע באורח בינוני בת.ד. בב"ב


ילד כבן 8 נפגע באורח בינוני, בתואנת דרכים שאירעה בשעות הצהריים ברח' רבינא בבני-ברק.

המקרה היה כאשר הילד התפרץ לכביש ורכב חולף פגע בו. מעוצמת הפגיעה הועף הילד מס' מטרים ונחבל בראשו.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר צבי רודיך ויקותיאל שטיסל שהגיעו במהירות למקום, הגישו לילד טיפול רפואי ראשוני.

ניידת טיפול נמרץ (אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים שי פנחס ושימי גוילי) שהגיעה למקום, פינתה אותו לאחר טיפול לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר, כשהוא סובל מפגיעת ראש וחשד לפגיעת בטן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:25 לינק ישיר 


ושוב, אנשי יחי' טיפול ההמשל של "הצלה גוש-דן" מוסרים, כי אתמול אחה"צ שב הילד לביתו ברוך ה'.

לאחר מס' ימי מנוחה ביתית, הוא יורשה לשוב לבית תלמודו.

המשך החלמה מהירה ושלמה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2005 16:25 לינק ישיר 


מאנשי יחי' טיפול ההמשך של "הצלה גוש-דן" נמסר, כי בביקור שערכו אצלו ביום חמישי האחרון במח' טיפול נמרץ ילדים בתה"ש, שם מאושפז, התברר כי אובחן אצלו שבר בגולגולת, בנוסף לשריטות ומכות יבשות, מהם הוא סובל.

הילד אמור היה לעבור למח' כירורגית במהלך שישי-שבת.

רפואה שלמה והחלמה מהירה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ילד נפגע באורח בינוני בת.ד. בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext