בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שוב גניבת אופנוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/7/2005 16:06 לינק ישיר 
שוב גניבת אופנוע

והפעם מדובר באופנוע של "מגן דוד אדום" איזור ירקון שנגנב מפ"ת בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, מדובר באופנוע מסוג קימקו מס' רשוי 32-342-57
קוד מבצעי 1012

אופנוע בצבע לבן עם שילוט של מד"א.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לחייג 100 ו/או 101



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/7/2005 17:02 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שוב גניבת אופנוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext