שוב גניבת אופנוע
והפעם מדובר באופנוע של "מגן דוד אדום" איזור ירקון שנגנב מפ"ת בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, מדובר באופנוע מסוג קימקו מס' רשוי 32-342-57
קוד מבצעי 1012
אופנוע בצבע לבן עם שילוט של מד"א.
כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לחייג 100 ו/או 101
|