בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

2 ת.ד. קשות בפ"ת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/7/2005 03:07 לינק ישיר 
2 ת.ד. קשות בפ"ת
מצורף קובץ

בלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 3:30 נמסר למד"א ירקון על ת.ד. קשה ברח' ברון הירש בפ"ת, מדובר ברכב מסוג סוזוקי שבעקבות הממטרים שירדו איבד שליטה והתנגש במעקה הבטיחות 2 אמבולנסים רגילים של ירקון פינו 4 נפגעים במצב קל/בינוני לבלינסון.

+++++++++++

כשעה לאחמ"כ נמסר על הולך רגל שנדרס ע"י רכב ברח' חיים עוזר פינת בר כוכבא בפ"ת, מהמקום פונה ע"י ירקון 21 פצוע אחד קל/בינוני לביה"ח השרון.




אין להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בהם ו/או לחתוך אותם ללא אישור בכתב ממני.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 2 ת.ד. קשות בפ"ת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext