2 ת.ד. קשות בפ"ת
מצורף קובץבלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 3:30 נמסר למד"א ירקון על ת.ד. קשה ברח' ברון הירש בפ"ת, מדובר ברכב מסוג סוזוקי שבעקבות הממטרים שירדו איבד שליטה והתנגש במעקה הבטיחות 2 אמבולנסים רגילים של ירקון פינו 4 נפגעים במצב קל/בינוני לבלינסון.
+++++++++++
כשעה לאחמ"כ נמסר על הולך רגל שנדרס ע"י רכב ברח' חיים עוזר פינת בר כוכבא בפ"ת, מהמקום פונה ע"י ירקון 21 פצוע אחד קל/בינוני לביה"ח השרון.
אין להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בהם ו/או לחתוך אותם ללא אישור בכתב ממני.

|
|