בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הג'י-8 ת.ד. רוכב אופנים&הולך רגל פצ' קל.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/7/2005 04:52 לינק ישיר 
הג'י-8 ת.ד. רוכב אופנים&הולך רגל פצ' קל.

בוש נחבל כשהתנגש עם אופניו בשוטר
יום חמישי, 7 ביולי 2005, 0:01 מאת: מערכת וואלה!


האירוע התרחש במגרש גולף בגלנאיגלס, שם נערכת ועידת הג'י-8. הנשיא סובל משפשופים בידיו, אך זה לא העיב על הלו"ז הנשיאותי

נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, התנגש אמש עם שוטר מקומי ונפל, במהלך רכיבת אופניים באתר הגולף של גלנאיגלס בסקוטלנד, שם נערכת ועידת שמונה המדינות המתועשות. דובר הבית הלבן, סקוט מק'לנן, אמר כי כתוצאה מהנפילה סובל הנשיא משפשופים בכפות ידיו ובזרועותיו, שנחבשו ע"י הרופא הנשיאותי.

בסוכנות הידיעות איי.פי. דווח, כי השוטר נלקח לבדיקה בבית החולים המקומי, ואפשר שנפגע בקרסולו. בזמן ההתנגשות עסק השוטר במשימת אבטחה במגרש הגולף. בוש הביע דאגה למצבו של השוטר ואף שוחח עמו לאחר ההתנגשות. כן ביקש הנישא מרופאו לעקוב אחר מצבו של השוטר. ייתכן שההתנגשות אירעה בשל הגשם הקל שירד באתר.

פציעתו של הנשיא לא פגעה בסדר היום העמוס שלו בוועידה והוא השתתף כמתוכנן בארוחת הערב החגיגית בהשתתפות המלכה אליזבת השנייה. על הנשיא לא נראו כל סימנים למצוקה בעקבות התאונה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 09:31 לינק ישיר 

היה לשוטר נס שזה היה בוש ולא אריק... אריק היה מגהץ אותו!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 09:29 לינק ישיר 

זנ נראה יותר "ביטוחיסט"




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 04:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ג'ורג' בוש. הביע דאגה עמוקה לשוטר, שנפצע גם הוא בתאונה (צילום: רויטרס)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הג'י-8 ת.ד. רוכב אופנים&הולך רגל פצ' קל.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext