הג'י-8 ת.ד. רוכב אופנים&הולך רגל פצ' קל.
בוש נחבל כשהתנגש עם אופניו בשוטר
יום חמישי, 7 ביולי 2005, 0:01 מאת: מערכת וואלה!
האירוע התרחש במגרש גולף בגלנאיגלס, שם נערכת ועידת הג'י-8. הנשיא סובל משפשופים בידיו, אך זה לא העיב על הלו"ז הנשיאותי
נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, התנגש אמש עם שוטר מקומי ונפל, במהלך רכיבת אופניים באתר הגולף של גלנאיגלס בסקוטלנד, שם נערכת ועידת שמונה המדינות המתועשות. דובר הבית הלבן, סקוט מק'לנן, אמר כי כתוצאה מהנפילה סובל הנשיא משפשופים בכפות ידיו ובזרועותיו, שנחבשו ע"י הרופא הנשיאותי.
בסוכנות הידיעות איי.פי. דווח, כי השוטר נלקח לבדיקה בבית החולים המקומי, ואפשר שנפגע בקרסולו. בזמן ההתנגשות עסק השוטר במשימת אבטחה במגרש הגולף. בוש הביע דאגה למצבו של השוטר ואף שוחח עמו לאחר ההתנגשות. כן ביקש הנישא מרופאו לעקוב אחר מצבו של השוטר. ייתכן שההתנגשות אירעה בשל הגשם הקל שירד באתר.
פציעתו של הנשיא לא פגעה בסדר היום העמוס שלו בוועידה והוא השתתף כמתוכנן בארוחת הערב החגיגית בהשתתפות המלכה אליזבת השנייה. על הנשיא לא נראו כל סימנים למצוקה בעקבות התאונה.
|
|