בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיצוץ בלונדון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/7/2005 12:11 לינק ישיר 
פיצוץ בלונדון

התקבל ידיעה על פיצוץ באוטובוס 2 קומות עם מאות נפגעים.

נכון ל10:15 לפי שעון לונדון ידוע על 3 אוטובוסים שהתפוצצו.

כ"כ פיצוץ נוסף אירע בתחנת רכבת מתחת המלון ששר האוצר ביבי נתניהו היה אמור לנאום היום


תוקן על ידי - מושי61 - 07/07/2005 12:34:23



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 17:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ


היי, ברלנגו!

זה בשבילך!!!

שים עינך וליבך לזוית הצילום... (יש לך כפיל שם?...)





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 17:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות דיווחים ופרשנויות מגל הטרור בלונדון:

http://rotter.net/forum/scoops1/5095.shtml

http://rotter.net/forum/scoops1/5070.shtml

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3109372,00.html





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 16:37 לינק ישיר 

מנין ההרוגים עלה לכ50

ומעל 1000 פצועים ,שמתוכם כ150 פצועים קשה



תוקן על ידי - מושי61 - 07/07/2005 17:24:38



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 16:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/7/2005 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/7/2005 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מפת הרכבות באיזור הפיצוץ..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/7/2005 15:10 לינק ישיר 

עידכון: סה"ה היה בלונדון 6 פיצוצים ,במוקדים שונים בלונדון שכל פיצוץ היה יחסית קטן
נכון לשעה זו ידוע על כ20 הרוגים וכ100 פצועים ,
לא ידוע על ישראלים נעדרים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיצוץ בלונדון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext