ישראל חזן רכש לארגון הצלה גייפ מסוג איסוזו טרופר על מנת לסייע בכל מצב שהיצטרכו רכב 4-4 .על הגייפ יש שילוט של הצלה בני ברק כל הכבוד הגייפ לשרות מוקד דן וירקון לכל מקרה
נשלח ב-11/7/2005 17:12
תתחדש ו....
[פגשתי פעם חבר שקנה טיוטה לנד קרוזר חדשה ואני כהרגלי מברך אותו "שיסע בדרכים ישרות" והוא התקומם "בשביל לסוע בדרכים ישרות אני צריך כזה רכב?.."]