בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ישראל חזן רכש גייפ לארגון הצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/7/2005 23:35 לינק ישיר 
ישראל חזן רכש גייפ לארגון הצלה

ישראל חזן רכש לארגון הצלה גייפ מסוג איסוזו טרופר על מנת לסייע בכל מצב שהיצטרכו רכב 4-4 .על הגייפ יש שילוט של הצלה בני ברק כל הכבוד הגייפ לשרות מוקד דן וירקון לכל מקרה




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 17:12 לינק ישיר 

תתחדש ו....

[פגשתי פעם חבר שקנה טיוטה לנד קרוזר חדשה ואני כהרגלי מברך אותו "שיסע בדרכים ישרות" והוא התקומם "בשביל לסוע בדרכים ישרות אני צריך כזה רכב?.."]


אז ש... תעשה חיים ובעיקר תציל חיים.

מכל החברים בהצלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 17:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"חברים יקרים"

קבלו את ה...........

של התמנדב המסור הר' ישראל חזן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 15:48 לינק ישיר 

יישרכוח הרב חזן

תן תמונה .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/7/2005 09:22 לינק ישיר 

כן תמונה ?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/7/2005 01:43 לינק ישיר 

אפשר תמונה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ישראל חזן רכש גייפ לארגון הצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext