בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"... התורמים לא האמינו למראה עיניהם..."

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/7/2005 16:08 לינק ישיר 
"... התורמים לא האמינו למראה עיניהם..."

הסיפור הזה, הוא יותר מצירוף מקרים גרידא.

זוהי ראייה מוחשית בנפלאות ההשגחה העליונה.

הם לא ציפו לראות כ"כ מהר ובאופן מוחשי כ"כ, את התועלת הרבה שבתרומתם.

"הם" – אלו הם תורמי האופנוע החדש שהושק רק בשבוע שעבר, והצטרף ליחידת האופנועים מהירי התגובה של "הצלה גוש-דן".

- - -

במהלך השבוע שעבר התקיים ערב מרגש בו הושק אופנוע חדש ליחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן", תרומת משפ' קצב.

בטקס ההשקה ששולב בערב גיבוש לכלל חברי ארגון "הצלה גוש-דן", השתתפו מתנדבי הארגון וחברי ההנהלה, אנשי מד"א ובני משפחת התורמים.

יו"ר הארגון הרב יצחק ויינברגר, שמנוע היה מלבוא לערב זה עקב היותו בשנת האבל על אביו ז"ל, ביקש להביע את הוקרתו ותודתו האישית למשפחת התורמים על תרומתם הנכבדה לפעילות הצלת חיים.

היום בצהריים נפגשו יו"ר הארגון, המתנדב שלמה יפרח – לו הוענק האופנוע, ובני משפחת התורמים, בחנות "פיצוחי אמונה" הממוקמת בפינת הרחובות רבי עקיבא / ישעיהו בבני-ברק, העומדת בבעלות משפ' קצב.

בסיום הפגישה בה הועלתה על נס תרומת האופנוע הנכבדה, נשמעה לפתע קריאה מעברו השני של רח' רבי עקיבא – "הצלה... הצלה"...

היו"ר הרב יצחק ויינברגר והמתנדב שלמה יפרח נדרכו מיד, ומיהרו לעבר ההתקהלות שנוצרה במקום, כשהם אף לא מספיקים להתנצל על קטיעת השיחה עם בני משפחת התורמים.

התברר, כי מדובר באדם מבוגר שהלך ברחוב, ומסיבה לא ברורה מעד ונחבל בראשו.

יצחק ויינברגר החל להגיש את העזרה הרפואית לאותו אדם, בעוד שלמה יפרח מזעיק למקום ניידת מד"א.

בינתיים, בצידו השני של הרחוב, עמדו בני משפ' קצב, משתאים ומתפלאים על התגובה המהירה והמקצועית של מתנדבי "הצלה גוש-דן" באמצעות ציוד האופנוע המשוכלל שזה עתה תרמו.

המתנדב ישראל גרוניך הגיע גם למקום לסיוע. לאחר טיפול ראשוני-מקצועי ע"י המתנדבים, פונה הנ"ל ע"י אט"ן מד"א לביה"ח, עם חשד לפגיעת ראש.

"לא ציפינו לראות תוך זמן כה קצר, את התועלת הרבה בתרומתנו" – אמרו בהתפעלות בני משפחת התורמים – "עתה ראינו במוחש את התועלת הרבה של הפריסה שלכם בכל גוש-דן, והתגובה המהירה והמקצועית שלכם"...

- - -

וכאילו כדי להשלים את המשפט האחרון שנאמר ע"י אחד מבני משפחת התורמים, נשמעה לפתע מפי אדם לא דתי, שהיה עד להתרחשות המדהימה – "האמינו לי, אמרתי לאשתי שאם ליפול ברחוב, אז רק בבני-ברק. האדם הזה בקושי נפל, והם כבר פה"...

- - -

- - - "הצלה גוש-דן" – מהירים בתגובה מקצועיים בטיפול - - -

- - -

ואת הסיפור המרגש הזה הנציח, איך לא, בני ישראלי הזריז והמיומן...






תוקן על ידי - הצלה_דן - 11/07/2005 16:18:51



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 17:32 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:35 לינק ישיר 

האפנוע החדש שייך לצוות צפון?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:25 לינק ישיר 

ועוד פרט קטן:

למקום יצא לבקשת המוקד [לא היו אמבולנסים פנוים] האמבולנס של צוות-צפון [דן 45] כשעל ההגה יושב הרב ישראל גורניך שהגיע למקום תוך שניות!


צוות-צפון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ו......... עומדים לתמונה.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אחד התורמים [מוקף באיגול]

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שלומי ראשון במקום תוך שניה.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2005 16:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בכבוד....


שלומי ממתין לתורמים וליו"ר בחנות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "... התורמים לא האמינו למראה עיניהם..."
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext