בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה אשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2005 07:59 לינק ישיר 
הצלה אשדוד

ערב גיבוש מיוחד היה אתמול בבני דרום למתנדבי אשדוד נחל שורק וקרית מלאכי במהלך הערב היה בריכה אוכל רב ובסוף היה שיחת חיזוק מפי היו"ר הרב מיכאל שורץ שכל כולו למטרת הצלחת הארגון ולאחר מכן חלקו המתנות מערכות כריזה צקלקה לכל אחד מהמתנדבים ושני מכשרי דפרבלטור 500 לאיזור נחל שורק בקיצור היה מאוד נחמד תמנות יהיה ממש בקרוב



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 17:01 לינק ישיר 


חן חן לכם!

בפעילותכם הרי הנכם מקדשים שם שמים.

ע"פ תמונות אלו, בהחלט ניתן להמליץ עליכם ולצטט את לשון הנאמר: "באנו באש ובמים על קידוש שמך"...

חזקו ואמצו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 08:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 07:43 לינק ישיר 

אושי מתי ב"הצלה גוש דן" ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2005 19:06 לינק ישיר 

הבהרה למקנטר

חולקו צקלקות או בעיברית פנס אדום מהבהב לכל מתנדב
2 דפיברלטורים לאיזור נחל שורק (בני ראם יד בנימין)
ומערכת קריזה למתנדב בכיר מאשדוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2005 13:31 לינק ישיר 

כדאי לך ללכת להשתלם בהבנת הנקרא .

כתוב שחילקו שם צ'אקלאקה לכל אחד
ובנוסף שתי דפיברילטורים לשתי מתנדבים.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/7/2005 13:17 לינק ישיר 

בבטטחח !!!

אצלינו בגוש דן חילקו בנוסף ל2 דפיברילטורים 500 לכל אחד גם אלונקה מתקפלת ומוניטוד/ א.ק.ג. + מנשם אוטומטי ומצלמה 8 MP לצילום לילה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/7/2005 12:24 לינק ישיר 

אבל הצלה אשדוד מושהה ממד"א אשדוד

איך אתה מסביר זאת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה אשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext