בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מספרים לי על נפילה מגובה בגן העיר בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2005 16:28 לינק ישיר 
מספרים לי על נפילה מגובה בגן העיר בב"ב

לא שמעתי על כזה מקרה היום.

וגם לא זכור לי על ביפר למקום.

מישהו שמע/ראה/יודע?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 02:18 לינק ישיר 

תודה, וזה בא ללמד שהילדים {שלי} בבני ברק לא ממציאים שטיות.

אגב לפי מה שהבנתי מסיפור הילדים האמא הגיעה מאוחר יותר כשהילד כבר היה בחנות ירקות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 21:20 לינק ישיר 

ע ז ר ה ל מ ר פ א !!!!!!

תוקן על ידי - שלמה_ל - 13/07/2005 21:20:01

תוקן על ידי - שלמה_ל - 13/07/2005 21:21:16



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2005 20:28 לינק ישיר 

להעמיד דברים על דיוקם.
הילד כבן 4.5
המפנה מהגינה לחנות הירקות זו האמא.
הערתך, הצלה דן, לגבי אפודים צודקת וקיבלנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 19:54 לינק ישיר 


מן הראוי להוסיף שני דברים:

ראשית, נהג האמבולנס היה החובש הבכיר עודד דישון החביב.

שנית, נחמד היה יותר אם החברים היו מקשטים עצמם באפודים (לפחות כמו רכביהם...).



"עזרא למרפא" - חזקו ואמצו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ץץץץץץץץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה:



אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 17:44 לינק ישיר 

ועכשיו התמונות....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2005 17:35 לינק ישיר 



יפה ברלנגו – קלעת השערה!

אכן, הקריאה היתה על ילד לאחר התעלפות ברח' ירושלים בב"ב.

אך למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד ושגיב אליסף שהגיעו במהירות למקום, התחוור המקרה לאשורו.

מדובר היה בילד כבן 10 שנפל מגובה של 5 מטרים, כשטיפס על מתקן משחקים בגן העירוני הממוקם בסמוך.

מבקרי הגן שמיהרו לעברו, העבירוהו לחנות הירקות הסמוכה, שם הזעיקו הם את כוחות מד"א.

המתנדבים העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני, תוך מתן דיווח למוקד מד"א. בהמשך פונה הילד עם חשד לפגיעות ראש ובטן ע"י אמבולנס של מד"א לביה"ח.

- - -

ואולי זאת ההזדמנות לעורר על שני 'רעות חולות' (כלשון המליצה), בהתנהגותם של הציבור הכללי באירועי חירום שונים.

כמסופר, העבירו מבקרי הגן את הילד לחנות ירקות סמוכה – טלטול מיותר זה עלול לפגוע בילד!

יודגש: אין להזיז חולה/נפגע ממקומו! הדבר עלול להחמיר את פגיעתו ואף לגרום לו לנזק בלתי הפיך למשך כל ימי חייו.

ברור, כי אם השארתו במקום תגרום לנזק חמור יותר, רצוי להזיזו לצד, אולם יש לעשות זאת במינימום טלטול ובמצב אנכי ככל האפשר.



דבר נוסף.
בעת הדיווח למוקד מד"א: יש למסור דיווח מדוייק, בסיפור המקרה ובמצבו הנוכחי של החולה/הנפגע.

לדבר זה גם חשיבות גדולה, כי בכך תלוי המענה של מד"א לאירוע (= אמבולנס בנסיעה רגילה/דחופה, הזנקת כונני מד"א-'הצלה' גוש-דן, או אמבולנס רגיל/ניידת טיפול נמרץ), ובעצם זהו המענה הרפואי לאותו מקרה.

מענה נכון – יתן את הטיפול הנכון – בזמן הנכון.

לתשומת לבכם!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2005 16:38 לינק ישיר 

אכן היה כזה מקרה!!

סמוך לשעה 1:30 בצהריים יצא ביפר על ילד לאחר התעלפות בחנות ירקות ברחוב ירושלים,

הצלה דן תעשה את העבודה שלך ולאחר מכאן אני יעשה את שלי[תמונות]!

תוקן על ידי - ברלנגו - 13/07/2005 17:07:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מספרים לי על נפילה מגובה בגן העיר בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext