מחר – יום חמישי – (14 ביולי 05) עורכת הנהלת אזור דן טקס פרידה ממר איציק בן-אהרן – סגן מנהל האזור, שנתמנה למנהל אזור איילון.
האירוע יתקיים בפארק דרום ("מנחם בגין") בתל-אביב, בשעה 20.00.
כולם מוזמנים!
נשלח ב-14/7/2005 18:17
חברים, שימו לב!
הודעה שהתקבלה לפני מס' דקות בביפרים.
מוקד דן: מתנדבי הצלה גוש-דן, ערב טוב!
הנכם מוזמנים למסיבת הפרידה מאיציק בן אהרן,
הערב בשעה 20:00 בפארק דרום בת"א.
הכניסה מרח' בירנית ת"א.
אילן מועלם - אחראי לוגיסטיקה ותשתיות.