בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2005 19:49 לינק ישיר 
ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת


ברכות חמות למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן האחים אברהם וישראל הרשטיק ועמם אליהו לוינשטיין, על החייאה מוצלחת שביצעו היום על בן 88, ברח' הרב אבוחצירא בבני-ברק.

המתנדבים החלו בהחייאה, כשאליהם חוברים בהמשך צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים עידו גרובר וגיא ארזי.

לאחר כחצי שעה של החייאה מלאה, חזר דופק והנ"ל פונה במצב יציב לביה"ח.

ראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 16:36 לינק ישיר 

מדובר בבת 88........


עוד החייאה מוצלחת לצוות צפון.....




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 02:16 לינק ישיר 

האחים הרשטיק ואליהו לוינשטיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לכוננים על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext