בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. אתמול בצומת מורשה 5 נפגעים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/7/2005 20:19 לינק ישיר 
ת.ד. אתמול בצומת מורשה 5 נפגעים

מדובר במיניבוס שפגע באוטובוס אגד קו 280 [לאלעד],

מהמקום פונו 5 נפגעים במצב קל/בינוני ע"י:

ירקון 36

ירקון 37

ו.. דן 45 [אמבולנס ב"ב צוות-צפון]

לביה"ח בלינסון.





אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. אתמול בצומת מורשה 5 נפגעים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext