בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בכניסה הדרומית לנחלים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/7/2005 20:32 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בכניסה הדרומית לנחלים.
מצורף קובץ

מדובר ב .. רכב מסוג סוזוקי שהגיע מכיוון צומת הטייסים כאשר פנה ימינה לכיוון מושב נחלים פגע ברוכב אופנוע שנזרק באוויר והוטח בעצמה בשמשת הרכב הפוגע.

בטיפול : ישראל חזן [על הג'יפ מנהלים החדש שלו]

פונה במצב בינוני לביה"ח בלינסון.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 20:31 לינק ישיר 

איזה עכביש!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:34 לינק ישיר 

\\\\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

\\\\\\\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בכניסה הדרומית לנחלים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext