|
|
| נשלח ב-20/7/2005 10:27 |
|
| |
ליפא היקר.
מה לעשות הוא לא תפס..
לא נורא, בכל אופן אתה צודק.
>> אני תפוס!!! <<
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 15:46 |
|
| |
אההההה.......
שוקי תזהר שמוליק בחור יותר מדי טוב,
והוא..........
תפוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 11:30 |
|
| |
OK!
נראה מה ילד יום.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2005 10:43 |
|
| |
אני ערב + לילה
לילה אצלי קבוע יום חמישי
אתה מוזמן........
|
|
|
|
| נשלח ב-18/7/2005 17:15 |
|
| |
ליפא + שוקי.
מה אם ליל שישי הקרוב ??
חוזרים על שבוע שעבר??
אני בא !!
שמוליק.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/7/2005 20:10 |
|
| |
יהושוע היקר!
לא לקחתי את זה אישי
ואתה יודע שכל פעם שיש משהו בשבילך אז...
אוהב אותך

|
|
|
|
| נשלח ב-17/7/2005 19:17 |
|
| |
לא נותר לי מה להוסיף...
המשיכו כך!
|
|
|
|
| נשלח ב-17/7/2005 01:57 |
|
| |
שייעה לפני שאתה לוחץ על שלח כדאי שתבדוק שוב מה כתבת!!!
ולכולם: אין לי שום קשר לנייק "הצלה ר"ג"!!!!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-17/7/2005 01:18 |
|
| |
ליפא...
אל תיקח אישי
הכל תחת שליטה
ועוד עם רמי במוקד ......
|
|
|
|
| נשלח ב-16/7/2005 23:08 |
|
| |
שייעלה מותק!
לא גונב לך נסיעות!
ולא גונב לאלן נסיעות!
תאמין לי שלא!
ואתה יודע על הנסיעות שאתה רוצה אתה מקבל!!!!!
אז בלי ללכלך!
שבוע טוב!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/7/2005 22:12 |
|
| |
מנחם ( הצלה ר"ג )
תודה שאתה מתקן אותי מדי פעם.....
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|