בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. רכב הפוך בין רוקח לההלכה על איילון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/7/2005 03:43 לינק ישיר 
ת.ד. רכב הפוך בין רוקח לההלכה על איילון
מצורף קובץ

הצלה דן לעבודה.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 10:27 לינק ישיר 

ליפא היקר.

מה לעשות הוא לא תפס..

לא נורא, בכל אופן אתה צודק.

>> אני תפוס!!! <<



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/7/2005 15:56 לינק ישיר 

ליפא אתה עסוק עם הג'ינג'

אני יש לי צוות קבוע אתה יוע אפילו שאוכל אני לא מקבל ממך

אבל אם שמוליק רוצה איתי אז בכייף

ס"ה הוא ראה מזה משמרת אצלי הכל בדחוף....ולא משעמם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/7/2005 15:46 לינק ישיר 

אההההה.......
שוקי תזהר שמוליק בחור יותר מדי טוב,
והוא..........
תפוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2005 11:30 לינק ישיר 

OK!

נראה מה ילד יום.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/7/2005 10:43 לינק ישיר 

אני ערב + לילה

לילה אצלי קבוע יום חמישי

אתה מוזמן........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2005 17:15 לינק ישיר 

ליפא + שוקי.

מה אם ליל שישי הקרוב ??

חוזרים על שבוע שעבר??

אני בא !!

שמוליק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2005 15:48 לינק ישיר 

ליפא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 20:10 לינק ישיר 

יהושוע היקר!
לא לקחתי את זה אישי
ואתה יודע שכל פעם שיש משהו בשבילך אז...
אוהב אותך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 19:17 לינק ישיר 



לא נותר לי מה להוסיף...

המשיכו כך!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 02:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

]]]]]]]]

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 02:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

]]]]]]]

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 01:57 לינק ישיר 

שייעה לפני שאתה לוחץ על שלח כדאי שתבדוק שוב מה כתבת!!!


ולכולם: אין לי שום קשר לנייק "הצלה ר"ג"!!!!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 01:18 לינק ישיר 

ליפא...



אל תיקח אישי

הכל תחת שליטה

ועוד עם רמי במוקד ......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/7/2005 23:08 לינק ישיר 

שייעלה מותק!
לא גונב לך נסיעות!
ולא גונב לאלן נסיעות!
תאמין לי שלא!
ואתה יודע על הנסיעות שאתה רוצה אתה מקבל!!!!!
אז בלי ללכלך!
שבוע טוב!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/7/2005 22:12 לינק ישיר 

מנחם ( הצלה ר"ג )

תודה שאתה מתקן אותי מדי פעם.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. רכב הפוך בין רוקח לההלכה על איילון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext