לא נותר לי מה להוסיף... המשיכו כך!
יהושוע היקר! לא לקחתי את זה אישי ואתה יודע שכל פעם שיש משהו בשבילך אז... אוהב אותך
ליפא
ליפא + שוקי. מה אם ליל שישי הקרוב ?? חוזרים על שבוע שעבר?? אני בא !! שמוליק.
אני ערב + לילה לילה אצלי קבוע יום חמישי אתה מוזמן........
OK! נראה מה ילד יום.
אההההה....... שוקי תזהר שמוליק בחור יותר מדי טוב, והוא.......... תפוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ליפא אתה עסוק עם הג'ינג' אני יש לי צוות קבוע אתה יוע אפילו שאוכל אני לא מקבל ממך אבל אם שמוליק רוצה איתי אז בכייף ס"ה הוא ראה מזה משמרת אצלי הכל בדחוף....ולא משעמם
ליפא היקר. מה לעשות הוא לא תפס.. לא נורא, בכל אופן אתה צודק. >> אני תפוס!!! <<