**חדש !!! צוות דרום !!!
סוף סוף הנה הם מגיעים!!
חברים יקרים - מתנדבי מ.ד.א., כוננים, חברי "הצלה" . המתגוררים באזור דרום העיר, מוזמנים בזאת לבוא וליטול חלק ב"צוות דרום" המתגבש.
אבקש מכם עדכנו אותי בפרטי באירועי דרום העיר, בהודעות לצוות, ובכל עדכון הקשור לדרום העיר ולא פורסם כאן בפורום.
אנו מקווים כי בקרוב נוכל גם לאמץ "רגיל" או חפ"ק לחברי הצוות. (כמובן לא על חשבון צוות דרום)
בתקווה שמהלך זה אכן יצליח למען גיבוש חברי דרום העיר.
בלב אוהב - צוות דרום !
|
|