בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היה היום קריאת שב בבירנבוים ב"ב או מה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/7/2005 16:53 לינק ישיר 
היה היום קריאת שב בבירנבוים ב"ב או מה?

שני כוננם הגיעו למקום מישהו יודע מה היה?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/7/2005 17:29 לינק ישיר 

היה ביפר על השומר 140 ת.ד ובאמת הגיע 337.315 ולא מצאו שום דבר.
ולאחר בירור קטן שהיה שם רוכב אופנוע שהתהפך ועזב את המקום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2005 17:09 לינק ישיר 

לא היה היום קריאה ברחוב שצוין!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היה היום קריאת שב בבירנבוים ב"ב או מה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext