לרכב במחיר טוב אני מתנדב מד"א בבקשה לשלוח אלי הצעת מחיר הודעה פרטית
מערכה כריזה וצקלקה טובה ...
נשלח ב-20/7/2005 18:36
כנראה מצאתי משהו.
תודה לכל האנשים היקרים שעזרו.
בקרוב תשמעו אותו ברחבי העיר ...
בשורות טובות.
נשלח ב-18/7/2005 00:15
יש לי מערכת פדרל עם רמקול דק מניקל
חדשה באריזה
אני יעלה מחר תמונות
קניתי באמריקה ואני רוצה על מחיר עלות
יוסי 050-7-790799
נשלח ב-17/7/2005 21:05
נא להתקשר בשעות בין 9 ל16.00 0505822122
נשלח ב-17/7/2005 21:04
מצאתי משהו ברמת גבוה ולא מתמחם ואחריות של שנה של חברה שמרת נציגי פדרל בישראל וגם מערכות של פליקרים וצקללקות ומהבבים דרך מתנדב מד"א איזור ירקון יוסי לוי טלפון 050582212
נשלח ב-17/7/2005 20:02
מה המחיר שאתה רוצה על המרכת כריזה מאהר"ב
נשלח ב-17/7/2005 19:32
לכל המעונינים:
מערכות כריזה תוצרת ארה"ב, סירנות מכל הסוגים, רמקול 100W + פנס לדים כחול אדום למגן שמש וכו'