בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחפש סירנה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2005 02:25 לינק ישיר 
מחפש סירנה

לרכב במחיר טוב אני מתנדב מד"א בבקשה לשלוח אלי הצעת מחיר הודעה פרטית
מערכה כריזה וצקלקה טובה ...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 11:05 לינק ישיר 

גם אני מחפש דחוף - אפילו יד שניה במצב טוב .

ואם יש למישהו את מס' הטלפון של החנות בפתח תקווה אני יודה לו מואד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 12:56 לינק ישיר 

לאיזה חנות אתה מתכוון מה הכתובת שלה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 13:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביום שישי התקנתי מערכת כריזה ברכב שלי



בברכה,
מישה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 13:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תשאירו לי טלפונים,
מדובר במערכת כריזה שאתם רואים בתמונות, בעלות של 600 ש"ח.
100 וואט.



בברכה,
מישה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 13:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של הרמקול

בברכה,
מישה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 15:23 לינק ישיר 

יש לך פרטים באישי - דבר איתי דחוף !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 19:32 לינק ישיר 

לכל המעונינים:

מערכות כריזה תוצרת ארה"ב, סירנות מכל הסוגים, רמקול 100W + פנס לדים כחול אדום למגן שמש וכו'

לפרטים:
שלומי 052-4764103



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 20:02 לינק ישיר 

מה המחיר שאתה רוצה על המרכת כריזה מאהר"ב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 21:04 לינק ישיר 

מצאתי משהו ברמת גבוה ולא מתמחם ואחריות של שנה של חברה שמרת נציגי פדרל בישראל וגם מערכות של פליקרים וצקללקות ומהבבים דרך מתנדב מד"א איזור ירקון יוסי לוי טלפון 050582212



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 21:05 לינק ישיר 

נא להתקשר בשעות בין 9 ל16.00 0505822122



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2005 00:15 לינק ישיר 

יש לי מערכת פדרל עם רמקול דק מניקל
חדשה באריזה
אני יעלה מחר תמונות
קניתי באמריקה ואני רוצה על מחיר עלות

יוסי 050-7-790799



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 18:36 לינק ישיר 

כנראה מצאתי משהו.

תודה לכל האנשים היקרים שעזרו.

בקרוב תשמעו אותו ברחבי העיר ...

בשורות טובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחפש סירנה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext