עם כניסתה של השבת התקבלה הודעה על פציעה קלה של ילד. במקום היו א.קליין, יהודה לודנר ו.. "הצלה דן" אפשר פרטים נוספים ?? "צוות דרום" - הצוות של דרום העיר !
וזה?
........
הנה
מה זה הגודל הזה???
.......
אחלה ...
ויטי חס ושלום !!!! ממש לא לכך הייתה כוונתי. אלא בושה בכלל שהוא לא יודע את המינימום. אולי הוא ילמד קצת ויחכים... בכל אופן הכל ברוח טובה..
ויטי
בושה ? למה? אני כ"כ אפיקורס ? לא שאני נעלב רק פשוט רציתי לתקן אותך
הצלה_רג היקר. א. זה שיש לי את הניק של צוות דרום זה לא אומר שאני "מפקד הצוות". ב. בושה ש.. Witty צריך להסביר על נושא השבת ...
איך הוא יביא לך תמונות זה היה אחרי כניסת השבת
בתור מפקד צוות אתה צריך להביא גם פרטים ורצוי גם תמונות.