בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פציעה קלה באמרי חיים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2005 11:22 לינק ישיר 
פציעה קלה באמרי חיים.

עם כניסתה של השבת התקבלה הודעה על פציעה קלה של ילד.

במקום היו א.קליין, יהודה לודנר ו..

"הצלה דן" אפשר פרטים נוספים ??



"צוות דרום" - הצוות של דרום העיר !




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 20:32 לינק ישיר 

בתור מפקד צוות אתה צריך להביא גם פרטים ורצוי גם תמונות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/7/2005 00:38 לינק ישיר 

איך הוא יביא לך תמונות
זה היה אחרי כניסת השבת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2005 08:51 לינק ישיר 

הצלה_רג היקר.

א. זה שיש לי את הניק של צוות דרום זה לא אומר שאני "מפקד הצוות".

ב. בושה ש.. Witty צריך להסביר על נושא השבת ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/7/2005 14:37 לינק ישיר 

בושה ?
למה?
אני כ"כ אפיקורס ? לא שאני נעלב רק פשוט רציתי לתקן אותך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2005 15:03 לינק ישיר 

ויטי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2005 17:35 לינק ישיר 

ויטי חס ושלום !!!!
ממש לא לכך הייתה כוונתי.

אלא בושה בכלל שהוא לא יודע את המינימום. אולי הוא ילמד קצת ויחכים...

בכל אופן הכל ברוח טובה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/7/2005 20:28 לינק ישיר 

אחלה ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/7/2005 02:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2005 02:08 לינק ישיר 

מה זה הגודל הזה???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2005 02:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2005 02:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2005 02:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וזה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פציעה קלה באמרי חיים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext