בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2005 11:30 לינק ישיר 
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב

מחזה כזה לא רואים כל יום: רביעיית תינוקות נולדה הבוקר (ה') לזוג חרדים, בבית החולים לניאדו בנתניה. הזוג המאושר נועץ באדמו"ר שאסר על דילול עוברים והורה להמשיך בהריון הרביעיה,
לדברי האם, מהלך ההריון היה תקין וגם הלידה: "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא", היא מספרת, "ביררנו לגבי דילול עוברים, אנחנו מתייעצים עם האדמו"ר בכל דבר, הוא אמר שלא לעשות דילול ולקוות לקדוש ברוך-הוא שהכל יהיה בסדר. וברוך השם, זכינו שהילדים בריאים ושלמים".

אירוע של לידת רביעיה הוא נדיר. על פי הספרות הרפואית, הסיכוי ללידת רביעיה הוא אחד ל-750 אלף לידות. פרופ' מרק גלזרמן, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי רבין, מסביר שטיפולי הפוריות הם שהביאו לעליה בהריונות מרובי עוברים. "טיפולי הפוריות שהרפואה כל כך הצליחה בה, גרמו גם לתופעות לוואי, שהם הריונות מרובי עוברים. רק בשנים האחרונות השכלנו לבצע דילול עוברים, ואנחנו ממליצים שלא להותיר יותר משני עוברים ברחם"
"הרחם של אישה מיועד להריון של עובר אחד", אומר גלזרמן, "כאשר יש הריון מרובה עוברים, הסיכון עולה גם לעוברים וגם לאישה. כאשר מדובר על מצב כה נדיר כמו רביעיה, הסיכון הוא ממשי. מבחינת האם ישנה שכיחות גבוהה יותר ליתר לחץ דם, דימומים, אנמיה והיפרדות שליה. לגבי העוברים, ככל שישנם יותר עוברים, כך הלידות מוקדמות יותר, הילודים אינם בשלים ומצויים בסכנת חיים. עיקר האוכלוסיות בפגיות הם מהריונות מרובי עוברים".

למיטב ידיעתי הם חסידי נדבורנא, ולכן הם נסעו לבית החולים ליניאדו בנתניה. היות והרבי מנדבורנא נגד בית החולים "מעיני הישועה" וכן האדמו"ר מללוב נגד בית החולים "מעיני הישועה" וגם הרב ר' חיים לא כ"כ ממליץ על "מעיני הישועה" ועוד הרבה רבנים לא ממליצים ליולדות ללכת "למעיני הישועה". אומרים בשם הרבי מללוב שליט"א ש "מעיני הישועה" זה לא מקום טוב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 12:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 12:46 לינק ישיר 

ליהושע 410
האם אתה יכול להביא את החסידה 4 פעמים. ושיהי' במזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 12:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דווקא החסידה????.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/7/2005 13:00 לינק ישיר 

כן
היות ומדובר פה על זוג חסידי ומגיע להם את החסד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החסידה פעם אחת!


הילדים 4.

וההבדל מובן.


הנה:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 13:02 לינק ישיר 

לברלינגו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 20:43 לינק ישיר 

PLO!
מי אמר לך בשם האדמור מ"לעלוב" על מעייני הישועה?
תברר ואח"כ תגיד בבקשה.
בלי שום קשר הרבה מזל טוב!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 01:01 לינק ישיר 

לליפא הנהג
ממקור מוסמך ביותר נאמר לי בשם האדמו"ר מלעלוב,
ואם אתה רוצה תברר אצל חסידי לעלוב עם הם נכנסים למעיני הישועה לאישפוז? דבר שאפשר לברר אין מה לחלוק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 15:51 לינק ישיר 

ברלנגו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext