.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
יפה! אגב, מה פתאום רודיך עם שטריימיל? מה, הוא 'משפוחה' עם ויינברגר? - - - נחמד גם לראות את כולם בביגוד אזרחי/חגיגי, ובמיוחד את הפאראמדיק עקשטיין...
איזה שבת אחים... כולם היו שם: hazala101 הצלה_דן ליפאהעגלון צוות_צפון צוות_דרום מתנדבהצלה shmulik10 כמובן ברלנגו... ואני. וכנראה עוד שלא מזוהים. זה ממש היה נראה ככה:
מזל טוב הרבה אושר ונחת מאחלים : הצלה תל אביב