שוב ת.ד. קשה בכביש 3 סמוך לצומת כביש 7 במקום 5 פצועים אחד נפטר בבית החולים אחד בינוני עד קשה ו-3 קל, טופלו במקום ע"י הצלה אשדוד צוות נחל שורק תוקן על ידי - י_ויסנשטרן - 18/07/2005 9:21:07
יוסי! עבודה יפה! - - - "צוות נחל שורק" כל הכבוד!
הכריש של איילון תחנת רחובות מה עוד אתה רוצה לדעת?
מישהוא יודע את שמו של ההרוג?
אם יש את הכריש של לכיש מי צריך בכביש את הכבאי{ש}
אם יש את הכריש של לכיש מי צריך על הכביש את הכבאי{ש]
שימו לב שאין כבאים בשטח חצי שעה לקח להם להגיע ויש תחנה קרובה 7-8 דקות נסיעה
...
טוב רוצים תמונות? קיבלתם ....