משהו מכיר את האירוע? היה נפגעים? אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
443 שייך לצוות דרום?
אכן אתה צודק !! לכן ההני קורא ופנה אליך ואליכם באופן מיוחד ומרגש זה: אנא תרמו לנו מצלמה איכותית למען נוכל להרים את קרן "צוות דרום" ..
ולא צילמת?! זה צוות דרום?! תוקן על ידי - ברלנגו - 18/07/2005 19:56:52
במקרה עברתי שם שניות לאחר התאונה. לא ראיתי משהו מיוחד וכשאלתי האם ישנם נפגעים "אמרו שלא רציני".. אמבולנס רגיל שהיה במקום היה נראה "רגוע". לכן עזבתי את המקום.
.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.