בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/7/2005 14:14 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בר"ג

רוכב אופנע נפצע קשה

ברחוב ביאליק בר"ג

הנ"ל פונה ע"י נט"ן לביה"ח איכילוב

עזרני



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2005 15:42 לינק ישיר 

אכן מדובר ת.ד. קשה, לפי הביפר שיצא מדובר על רכב שעלה על רוכב אופנוע, למקום הגיע בתוך שניות המתנדב המסור הרב ישראל הרשטיק שהעניק סיוע לנפגע עד לבא הנט"ן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2005 15:55 לינק ישיר 

ותמונות כמובן..... בהמשך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 14:50 לינק ישיר 

הנ"ל נפטר בביה"ח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 15:07 לינק ישיר 


והנה הפרטים המלאים:

אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברח' ביאליק 147 בר"ג, בה נלכד רוכב אופנוע מתחת לרכב.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק מיהר לצאת למקום האירוע, כשבמקביל הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל הארגון משגר למקום גם את זאב וולצר מתנדב הצלה פ"ת, העובד בסמוך.

(אגב, זמן קצר קודם לכן, גם הוציא שלומוביץ את וולצר למקרה של חוסר הכרה ברח' ז'בוטינסקי 112 בר"ג, מקרה שהסתיים בהחייאה לא מוצלחת).

הנפגע שסבל מפגיעה קשה בראשו, קיבל טיפול ראשוני מידי המתנדבים, לאחריו הועבר ע"י נט"ן ת"א לחדר הטראומה בביה"ח "איכילוב" בת"א, שם נפטר מפצעיו.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 17:46 לינק ישיר 


זה מדהים אותי בכל פעם מחדש.

אתם פועלים רבות באזור גוש דן (למרות שרוב המתנדבים שלכם הם בב"ב), והרבה פעמים אני קורא כאן שמתנדבים מאזורים אחרים בארץ שעובדים בשעות היום בגוש דן, והם נמצאים קרוב לאזור ההתרחשות, אתם מוציאים אותם בטלפון או במירס, כדי שאותו חולה או נפגע יקבל את הטיפול הרפואי שהוא צריך.

ואח"כ מגיעים אחרים ולוקחים על זה את הקרדיט בכלי התקשורת, כאילו הם פעלו במקום.

ולמרות שזה קורה לא פעם ולא פעמיים, אתם ממשיכים ומשגרים את אותם המתנדבים לתת את הטיפול.

זה מראה שמה שחשוב אצלכם זה הנושא של הצלת חיים נטו, ללא שיקולים זרים.

לכן אני אוהב להיכנס לכאן ולראות את הפעילות הרבה שלכם.

חזקו ואמצו.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2005 19:57 לינק ישיר 

חובשניק


כל מילה זהב.









דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext