בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הזאב הצבאי החדש יוצא לשטח....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/7/2005 13:36 לינק ישיר 
הזאב הצבאי החדש יוצא לשטח....
מצורף קובץ

.......



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/7/2005 13:42 לינק ישיר 



שעיה אותך מעניין רק תמונות?!


הנה הכתבה:

צה"ל השיק את רכב ה"זאב" שפותח על-ידי רפא"ל ה"זאב" הינו רכב ממוגן רב תכליתי תצורת הזאב מאפשרת להתאימו כרכב ייעודי לשימושים נוספים כגון: אמבולנס, רכב פיקוד, רכב לוגיסטי ועוד הזאב [צילום: גיל לביא]

מאת: עומר שיקלר | | www.Nfc.co.il

מפקד זרוע היבשה, אלוף יפתח רון-טל, ר' אגף הלוגיסטיקה, אלוף אודי אדם ומנכ"ל רפא"ל, אלוף (מיל.) ידידיה יערי השיקו ביום ה' (14.7.05) את כניסתו של רכב "הזאב" לשירות מבצעי בצה"ל.

ה"זאב" הינו רכב ממוגן רב תכליתי הבנוי על שילדת רכב מסחרי עם ממסרת הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה 4X4. מבנה ה"זאב" מאפשר את בנייתו גם על גבי שלדות מסחריות נוספות.

ה"זאב" הינו פרי פיתוח של חברת רפא"ל, הרשות לפיתוח אמצעי לחימה, כאשר חברת "התכוף" הינה קבלנית המשנה העיקרית לייצור.

מערכת הביטחון הזמינה מרפא"ל רכבים ממוגנים בהיקף של כ-20 מיליון דולר. הרכבים הראשונים יכנסו לשירות בימים הקרובים.
תצורת הזאב מאפשרת להתאימו כרכב ייעודי לשימושים נוספים כגון: אמבולנס, רכב פיקוד, רכב לוגיסטי ועוד.

מפקד זרוע יבשה אמר, כי ה"זאב" אמור להחליף משק רכבים קלים לניוד לוחמים ולניוד לוגיסטי כדוגמת ה"אביר", ולספק רמת בטיחות ומיגון גבוהים לצוות הנוסעים בו. מרפא"ל נמסר שמספר מדינות הביעו התעניינות ברכישת הרכב ובאפשרויות המיגון השונות.

מנכ"ל רפא"ל האלוף, (מיל.) ידידיה יערי אמר, כי רפאל, עתירת הניסיון בכל הקשור למיגון, מנצלת את יכולותיה גם לטובת מיגון הרכבים לשימוש צה"ל וגופים נוספים.







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2005 14:55 לינק ישיר 

איזה מגילה....


יש מזגן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/7/2005 11:55 לינק ישיר 

יש מזגן

אני כמו ברלנגו לפעמים אני משאיר את הדיווח למישהו אחר

אז הפעם אתה היית עם הכתבות

חן חן לך על ההורדה....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/7/2005 13:48 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הזאב הצבאי החדש יוצא לשטח....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext