הערב לרגל הילולת אור החיים: שיעור+נסיעה
כפי שפורסם כאן בפורום מס' פעמים, מתקיים מדי שבוע בליל שישי, שיעור ב"אור החיים" הק' באולם ההרצאות ב"בית הצלה" שברח' רבי עקיבא 106 ב"ב.
השיעור המתקיים הודות לפעילותו הנמרצת של החבר משה מור, נמשך כשעתיים תמימות, במהלכם מוגש כיבוד קל ומשתתפים בו חברים רבים.
הערב, בו יחול יום ההילולא של רבי חיים בן עטר זי"ע, בעל "אור החיים" הק', יתקיים השיעור השבועי, וישולב בסעודת הילולא רבתי, בהשתתפות רבנים ומתנדבים רבים.
לאחר הסעודה, תתקיים נסיעה משותפת לעלייה על ציונו הק' שבשיפולי הר הזיתים בירושלים עיה"ק, לתפילה על הכלל והפרט.
כ-ו-ל-ם מוזמנים!
זכותו תגן עלינו ועל כל ישראל, שימולאו כל משאלות הלב לטובה, ולהוושע בישועתן של ישראל במהרה בימינו, אמן!
|
|