בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

'אני בסדר'... ואחרי זמן הוא התמוטט...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/7/2005 17:35 לינק ישיר 
'אני בסדר'... ואחרי זמן הוא התמוטט...

זה קורה לא פעם ולא פעמיים.

אנשים נופלים, נחבלים, או נפגעים בתאונת דרכים, וכשהם רואים שהכל בסדר איתם באותו רגע, הם מנסים להמשיך בשגרת יומם, כאילו מאום לא אירע.

אולם פעמים רבות אותו אדם מתחיל לחוש בכאבים אחר זמן-מה, לפעמים זה בחצי שעה הקרובה, ולפעמים זה אפי' במשך ה-24 שעות שאחר אותו אירוע.

- - -

זה מה שקרה ביום חמישי האחרון.

מבוגר שחצה את הכביש ברח' ירושלים בב"ב, בדרכו ל"שופר-סל" הנמצא בפינת הרחוב – נפגע ע"י רכב.

עוברים ושבים שחשו אליו, נתקלו בתגובה: "תודה, אני בסיידר גמור" – והוא המשיך את דרכו לחנות ה"שופר-סל".

ושם זה קרה.

לפתע במהלך הקניות הוא התמוטט ואיבד את הכרתו.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד הגיע במהירות למקום, והחל להגיש סיוע ראשוני לאותו אדם שהתעלף.

לאחר בדיקות ראשוניות של המתנדב יחד עם צוות אמבולנס רגיל של מד"א בראשותו של עידן כהן, הוחלט להזעיק למקום ניידת לטיפול נמרץ.

צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים גיא ארזי וארז פוגל שהגיע, ביקש לפנות את האדם לתוך הניידת לצורך ביצוע בדיקות מקיפות יותר.

ואז הוא הפתיע שוב, אותו קשיש...

"רגע, אני לא יכול ללכת איתכם עכשיו, אני צריך להחזיר למדפים את כל הדברים שלקחתי בינתיים" – הוא אומר.

מנהל ה"שופר-סל" ששהה כל העת ליד אותו אדם, משתדל לעזור במה שניתן, הפגין אצילות וברוחב לב אמר לאותו אדם:
- "אדוני, זה בסדר, אתה יכול לקחת את כל המצרכים גם ללא תשלום"...
- "לא, מה פתאום?" – הזדעק אותו קשיש. אך אותו מנהל היה מעשי יותר ושאל:
- "מה הכתובת שלך, אדוני, בבקשה"... ומיהר לקחת ממנו את הפרטים אודות מקום מגוריו.

וכך, בעוד אותו אדם עושה את דרכו לבית החולים, עשה משלוח המצרכים גם הוא את דרכו לביתו של אותו אדם, מתנת מנהל ה"שופר-סל" שברח' ירושלים פינת חברון בבני-ברק.

- - -

חסד שבחסד...



תוקן על ידי - הצלה_דן - 27/07/2005 14:41:27



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2005 14:45 לינק ישיר 


עד כמה שידוע לי הנהג של האמבולנס הלבן - עידן כהן, דווקא כן מבקר פה (עקב בדריכות אחר מקרה של קוצר נשימה שהסתיים בהחייאה מוצלחת).

בכל אופן לו ולמוטי (...) מתנדב האט"ן -




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 23:54 לינק ישיר 

כל הכבוד לצוות וכל הכבוד למנהל הסניף!!
באחדות כזאת ננצח את כל המלחמות של עם ישראל!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 21:16 לינק ישיר 

הנהג של האמבולנס הלבן לא ממש מבקר פה..
לשניהם

תוקן על ידי - אספירין101 - 26/07/2005 21:16:55



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 21:07 לינק ישיר 

http://rotter.net/forum/scoops1/5857.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 21:03 לינק ישיר 

משה???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:44 לינק ישיר 

מאחר והיה לו דופק לא סדיר (פרפור עליות אם אני זוכר טוב) ובנוסף פגיעה מהתאונה הוא הוכנס לחדר הלם בתה"ש.

משה-



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/7/2005 20:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 'אני בסדר'... ואחרי זמן הוא התמוטט...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext