הנהג של האמבולנס הלבן לא ממש מבקר פה.. לשניהם תוקן על ידי - אספירין101 - 26/07/2005 21:16:55
כל הכבוד לצוות וכל הכבוד למנהל הסניף!! באחדות כזאת ננצח את כל המלחמות של עם ישראל!!!
עד כמה שידוע לי הנהג של האמבולנס הלבן - עידן כהן, דווקא כן מבקר פה (עקב בדריכות אחר מקרה של קוצר נשימה שהסתיים בהחייאה מוצלחת). בכל אופן לו ולמוטי (...) מתנדב האט"ן -