בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אדם נפצע קשה מירי בפרדס כץ שב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/7/2005 15:33 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/8/2005 17:38 לינק ישיר 


בהקשר לאירוע הזה, הנה סיפור מדהים שנודע לי עליו אמש:

המתנדב מנשה בראון שהגיע למקום האירוע, מיהר לעטות עליו את האפוד ולחוש לעזרת הנפגע.

לאחר מתן הטיפול ופינוי הנפגע ע"י האט"ן, שב מנשה לרכבו.

לפתע שם לב כי רכבו מוקף בסרט משטרתי עליו נכתב: "משטרת ישראל – אין מעבר".

לרגע הוא הרהר: "כל הכבוד לשוטרים במקום, כנראה יודעים הם שבשכונה זו יש לשמור על רכבי מתנדבי הצלה"...

הוא התקרב לרכב ואז רואה הוא כי הווסט האישי שלו, נפל ככה"נ בזמן שזינק החוצה מהרכב ומוטל על הכביש. אולם גם סביבו מונח אותו סרט משטרתי: "משטרת ישראל – אין מעבר".

כאן החל משהו לא למצוא חן בעיניו.

הוא ניגש לרכב, ולפתע:
"אדוני, לא להתקרב לרכב בבקשה" – פונה אליו שוטר חמור סבר.

"סליחה, אבל זה הרכב שלי" – מנסה מנשה.

"מה הרכב שלך? אתה לא רואה שיש כאן ממצאים?" – מסרב השוטר להבין.

מנשה ניסה בינתיים להתכופף להרים את הווסט מהריצפה.

"אדוני, אל תיגע בזה, אתה רוצה להסתבך עם טביעות אצבע?" – שם עליו השוטר את ידו.

מנשה הבין כי רכבו והווסט שלו נחשדים כרגע בקשר לאירוע הפלילי.

הוא פנה לקצין המשטרה במקום והבהיר לו את הדברים.

מבט קצר על הווסט והרכב הספיקו לו לאותו קצין, והוא הורה לשוטר להסיר את הסרט המשטרתי מ'הממצאים', תוך שהוא מבקש את סליחתו של מנשה על אי הנעימות.

"זה בסדר" – ענה לו מנשה – "אתם עושים את עבודתכם כראוי"...

לאחר שהוסר הסגר מעל הווסט והרכב, עזב מנשה את האוטונומיה של 'פרדס-כץ' ומיהר להסתנן בחזרה לתוככי הקו הירוק של בני ברק.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אדם נפצע קשה מירי בפרדס כץ שב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext