בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אחרי 27 שנה העובר נמצא מת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/7/2005 21:26 לינק ישיר 
אחרי 27 שנה העובר נמצא מת

מאז שנת 1978 נשאה האישה האינדונזית את העובר ברחמה - כי לא היה לה כסף לבצע את הניתוח היקר בכדי להוציאו. בתום הניתוח הנדיר, שארך שלוש שעות, הוצאו שרידי הוולד
הריון ממושך מאוד.
צוות של 15 רופאים-מנתחים באינדונזיה עמל במשך 3 שעות על ניתוח נדיר, בסופו יילד עובר שנפטר לפני 27 שנה.

אמו של העובר המת, אישה אינדונזית בת 54, נשאה אותו בביטנה מאז שנת 1978. קרוביה טענו כי הסיבה ל"עיכוב" היא כספית, מאחר ולא היתה יכולה לעמוד בעלויות הגבוהות הכרוכות בהוצאתו.

הרופאים בבית החולים בג'קרטה מסרו כי העובר התפתח מחוץ לרחם. משקלו בעת הניתוח היה 1.6 ק"ג. "מדובר במקרה נדיר ביותר, אולי אפילו בשיא גינס", אמרו.

מומחה: נותרו רק עצמות השלד

האישה לא סבלה במשך השנים מבעיות בריאותיות מיוחדות, אולם פנתה לפני מספר ימים לבית החולים בשל כאבים תכופים בקיבתה. גופתו של העובר נלקחה לניתוח לאחר המוות.

הד"ר יהודה אטיאס מבית החולים לניאדו בנתניה, מסר כי הרפואה מכירה רק מספר מצומצם של מקרים דומים: "אני מניח כי בבטנה של האישה נותרו בעיקר עצמות השלד. במקרים כאלה יש צורך במספר גדול של רופאים, כדי להפריד את עצמות העובר מאבריה הפנימיים של האישה, כמו המעיים למשל", אמר.







דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אחרי 27 שנה העובר נמצא מת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext