| נשלח ב-31/7/2005 01:00 |
|
| |
דחוף. סימנים לפגיעת בטן.
שלום אני זקוק בדחיפות, לדעת מה הסימנים הנלווים לפגיעת בטן חוץ מסימני הלם היפוולמי?
חשוב לי בעיקר לדעת מה מצב, הדופק, הנשימה, והלח"ד, לפגוע בטן?
|
|
|
|
| נשלח ב-31/7/2005 02:05 |
|
| |
תודה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-31/7/2005 01:28 |
|
| |
בטן חריפה, לח"ד נמוך, דופק מהיר וחלש, חיוור. בד"כ מקופל בתנוחת עובר (רגליים מקופלות כלפי הבטן)
|
|
|
|
|