בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חובש ותיק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/7/2005 17:57 לינק ישיר 
חובש ותיק

לצורך עניין מסוים

מיהוא החובש הוותיק ביותר בהצלה?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 21:45 לינק ישיר 

תחרות עזה ניטשת בין החברים על התואר... כך שאין אפשרות לענות על כך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/8/2005 13:25 לינק ישיר 

המון תודות עזרתם לי הרבה

יש לי עוד שאלה

מיהוא החובש הפעיל ביותר בהצלה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 11:06 לינק ישיר 

הראשונים שלמדו קורס ע"ר שהיה בזמנו קורס בן 44 שע' ונמסר בסניף אגו"י בשנת תשמ"ד
הם אהרון מילנר, אבישי בא גד, יהודה פרידלנדר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 23:34 לינק ישיר 

הצלה הוקמה ע"י כמה חברים.
המספרים הראשונים שהם עדיין פעילים הן כדלהלן:

אבישי בא גד (351)
בני פרידמן (352)
שמעון אטינגר (353)
חיים אדלהייט (355)

השתיים הראשונים קיבלו את מספריהם ראשונים, כיון שהם המייסדים. אחריהם המספרים ניתנו לפי סדר הא' ב'.

מי קדם למי בלימודי עזרה ראשונה קודם שהוקם ארגון "הצלה", אולי תוכל לברר אצל יו"ר ועד המתנדבים בתחנת רמת גן "ר' אהרן מילנר" (כמדומני שהוא הראשון ?!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/7/2005 23:27 לינק ישיר 

האם כונתך בתוך חברי הצלה? או גם כל מי שכונן בגוש דן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חובש ותיק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext