בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלישיה בראול ולנברג בתל אביב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/7/2005 20:06 לינק ישיר 
שלישיה בראול ולנברג בתל אביב
מצורף קובץ

ביום ו' האחרון ברחוב ראול ולנברג בין שלושה כלי רכב .

בטיפול צוות ת"א:נחום נחמיאס וישראל רוסט.

מהמקום פונו ע"י דן 52 {מאירוביץ ושות'}

נפגעת קל ועוד פצוע בינוני עם חשד לפגיעת

בטן לביה"ח תה"ש

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 02:47 לינק ישיר 

למה אין קרדיט למתנדב זק"א ולמתנדב של הצלה ישראל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 21:15 לינק ישיר 

צוות-צפון עבודה יפה!!

למותר לציין שבמקום גם היה המתנדב החשוב הרב אליהו לוינשטיין. [אחרת...]


אלי קבל ממני 4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

///////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 20:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלישיה בראול ולנברג בתל אביב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext