בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הילדים מספרים על אירוע היום בתשב"ר...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/7/2005 21:09 לינק ישיר 
הילדים מספרים על אירוע היום בתשב"ר...

יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 14:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אוספים ציוד.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 14:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 16:28 לינק ישיר 


לדיוק נוסף בפרטים - תרתי משמע - והלקח שנלמד:

הדיווח היה על ילד כבן 8 אסטמתי, בהתקף, מכחיל.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהודה לונדנר, אשר שלומוביץ ויוחנן וייס, שהגיעו במהירות למקום, גילו את ידידם המתנדב הותיק נח קליין מבצע בילד הנשמה מסייעת.

הם סייעו בידו בהעשרה בחמצן ובפעולות נחוצות נוספות.

צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיק עידו גרובר מגיע למקום.

אט אט החל הילד חוזר לנשום עצמונית.

אולם קשיי הנשימה החריפים הצריכו עדיין התערבות תרופתית, ואז פונה הפאראמדיק עידו ושואל שוב את האבא:
"הילד סובל ממשהו נוסף חוץ מאסטמה, אולי רגישות למשהו?"

עונה האב:
"הוא סובל רק מאסטמה, אולם יש לו גם רגישות ל***" - ואז תוך כדי דיבור הוא לפתע 'נזכר' - "אה... רגע... לפני שעה הוא שתה ***"...

עידו לא איבד רגע.

"מיד לנט"ן!" - פקד.

בסיוע המתנדבים הועבר הילד תוך שניות ספורות לנט"ן, כשחלקם מפנים את הילד וחלקם מסייעים בהעברת הציוד, ובסירנה מייללת מיהרה הניידת לבית החולים, תוך מתן דיווח, כמובן.

- - -

אז בפעם הבאה, השתדלו להטמיע בקרב החברים והאזרחים, את חובת הדיווח המלא לטובת המטופל.

כן, לדייק בפרטים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 23:36 לינק ישיר 

הקריאה הגיעה על ילד חולה אסטמה שנחנק ומכחיל.

חברי "הצלה גוש דן" שהגיעו למקום, גילו שמדובר ברגישות כלשהי (אכמ"ל) לאחר הנשמה מסייעת, הילד החל לנשום עצמונית ופונה ע"י אט"ן בני ברק בדחיפות לביה"ח.

מפני צנעת הפרט לא ניתן להוסיף ולפרט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/7/2005 21:10 לינק ישיר 

היה כזה אירוע!!

הצלה דן מה אפשר לפרסם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הילדים מספרים על אירוע היום בתשב"ר...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext