בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

האם הצלה בני ברק עברו למרסים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/7/2005 22:21 לינק ישיר 
האם הצלה בני ברק עברו למרסים

שמעתי מימוטרלה שהצלה בני ברק חייבים להם כמעט 200 אלף שקל האם זה נכון?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 00:07 לינק ישיר 

הכל תלוי במחיר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 23:02 לינק ישיר 

האכזבה גדולה שראיתי את המכשידים שהם קיבלו מכשירים שנת 95 הגדולים הם כנראה עוד רגילים לישנים וקשה להם לרדת כול כך מהר לקטן ממש




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 20:17 לינק ישיר 

האם כונני מד"א שאינם חברי הצלה יוכלו להצטרף לאשכול של הצלה, הרי כל המטרה היא לא פוליטית אלא הצלת חיי אדם בלבד?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 14:35 לינק ישיר 

אז ככה,

בשעה טובה ומוצלחת החלה החלוקה של מכשירי המירס למתנדבים היקרים.

כאמור, האשכול הוא 777 והאישי (הפרייוט) הוא קוד הכונן המוגדר במד"א.

כמו"כ מספר הטלפון של מכשירי המירס מתחיל במספר ***2378 כאשר *** מציין את קוד הכונן. (הקידומת כמו בכל מכשירי המירס היא 057).

לכל השואלים (שאינם מתנדבים ב"הצלה - גוש דן") אם אפשר גם לקבל מכשיר מירס , ככל הנראה התשובה תהיה חיובית. פרטים ינתנו במשך שבוע הבא לאחר סיום חלוקת המכשירים למתנדבים, (את האשכולות הקבוצתיות של הצלה גוש דן והצלה-מד"א לא יהיה ניתן לקבל מי שאינו חבר בהצלה גוש דן.

אנו תקווה שהמעבר הנחוץ כל כך ימשיך לסייע בהצלת חיים במהירות, ביעילות ובמקצועיות.


בברכת
שמועות טובות
הנהלת הצלה גוש דן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 01:22 לינק ישיר 

למה?

טוב אני לא כועס אל תהיה מודאג



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 21:19 לינק ישיר 

שייע תשובה.
אין אפשרות על מכשיר אחר. צר לי.
אל תכעס על פרק הזמן שלקח לי לענות, כידוע אין לי מחשב, כך רק כאשר אני מזדמן ליד.. אני יכול לכתוב/לענות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 09:53 לינק ישיר 

רק באותו אשכול אפשר כמה קבוצות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 07:13 לינק ישיר 

יש אפשרות לצרוב את המירס לשני קבוצות? או שלוש קבוצות ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 04:44 לינק ישיר 

אין תשובה?????.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/8/2005 01:37 לינק ישיר 

משהו מדליק..

יש אפשרות להצטרף אם מירס פרטי או שחייבים דווקא את המירס מהקבוצה הזאת ?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/8/2005 21:19 לינק ישיר 

אשכול פרטי הוא אינו באשכול 14 שסימנו *14*2000

האשכול שלנו יהיה *777*2000 כאשר צריך יהיה להוסיף את קוד הכונן עימו אתה מעונין לדבר.

כן, הפרייבט של החברים זה קוד הכונן.

כך גם מס' הטלפון במירס לכולם יהיה מספר זהה חוץ משלושת הספרות האחרונות שהם קוד הכונן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/8/2005 14:49 לינק ישיר 

מה ההבדל בין אשכול פרטי לאשכול 14 ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2005 13:47 לינק ישיר 

נכון מאוד. אשכול פרטי לחברי הצלה גוש דן.

שמח לבשר, המירסים כבר הגיעו והתחילו בחלוקתם!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/8/2005 13:29 לינק ישיר 

כפי איך שהבנתי המירס הולך להיות

על אשכול פרטי ולא 14, האם זה נכון?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/7/2005 23:27 לינק ישיר 

לשאלתך בכותרת, האם אנו עוברים למירסים? התשובה חיובית. בעז"ה השבוע יתבצע המעבר באם לא יתגלו תקלות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > האם הצלה בני ברק עברו למרסים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext