שמעתי מימוטרלה שהצלה בני ברק חייבים להם כמעט 200 אלף שקל האם זה נכון?
נשלח ב-5/8/2005 00:07
הכל תלוי במחיר.
נשלח ב-4/8/2005 23:02
האכזבה גדולה שראיתי את המכשידים שהם קיבלו מכשירים שנת 95 הגדולים הם כנראה עוד רגילים לישנים וקשה להם לרדת כול כך מהר לקטן ממש
נשלח ב-4/8/2005 20:17
האם כונני מד"א שאינם חברי הצלה יוכלו להצטרף לאשכול של הצלה, הרי כל המטרה היא לא פוליטית אלא הצלת חיי אדם בלבד?
נשלח ב-4/8/2005 14:35
אז ככה,
בשעה טובה ומוצלחת החלה החלוקה של מכשירי המירס למתנדבים היקרים.
כאמור, האשכול הוא 777 והאישי (הפרייוט) הוא קוד הכונן המוגדר במד"א.
כמו"כ מספר הטלפון של מכשירי המירס מתחיל במספר ***2378 כאשר *** מציין את קוד הכונן. (הקידומת כמו בכל מכשירי המירס היא 057).
לכל השואלים (שאינם מתנדבים ב"הצלה - גוש דן") אם אפשר גם לקבל מכשיר מירס , ככל הנראה התשובה תהיה חיובית. פרטים ינתנו במשך שבוע הבא לאחר סיום חלוקת המכשירים למתנדבים, (את האשכולות הקבוצתיות של הצלה גוש דן והצלה-מד"א לא יהיה ניתן לקבל מי שאינו חבר בהצלה גוש דן.
אנו תקווה שהמעבר הנחוץ כל כך ימשיך לסייע בהצלת חיים במהירות, ביעילות ובמקצועיות.
בברכת
שמועות טובות
הנהלת הצלה גוש דן
נשלח ב-4/8/2005 01:22
למה?
טוב אני לא כועס אל תהיה מודאג
נשלח ב-3/8/2005 21:19
שייע תשובה.
אין אפשרות על מכשיר אחר. צר לי.
אל תכעס על פרק הזמן שלקח לי לענות, כידוע אין לי מחשב, כך רק כאשר אני מזדמן ליד.. אני יכול לכתוב/לענות
נשלח ב-3/8/2005 09:53
רק באותו אשכול אפשר כמה קבוצות
נשלח ב-3/8/2005 07:13
יש אפשרות לצרוב את המירס לשני קבוצות? או שלוש קבוצות ??
נשלח ב-3/8/2005 04:44
אין תשובה?????.
נשלח ב-2/8/2005 01:37
משהו מדליק..
יש אפשרות להצטרף אם מירס פרטי או שחייבים דווקא את המירס מהקבוצה הזאת ?
נשלח ב-1/8/2005 21:19
אשכול פרטי הוא אינו באשכול 14 שסימנו *14*2000
האשכול שלנו יהיה *777*2000 כאשר צריך יהיה להוסיף את קוד הכונן עימו אתה מעונין לדבר.
כן, הפרייבט של החברים זה קוד הכונן.
כך גם מס' הטלפון במירס לכולם יהיה מספר זהה חוץ משלושת הספרות האחרונות שהם קוד הכונן
נשלח ב-1/8/2005 14:49
מה ההבדל בין אשכול פרטי לאשכול 14 ?
נשלח ב-1/8/2005 13:47
נכון מאוד. אשכול פרטי לחברי הצלה גוש דן.
שמח לבשר, המירסים כבר הגיעו והתחילו בחלוקתם!
נשלח ב-1/8/2005 13:29
כפי איך שהבנתי המירס הולך להיות
על אשכול פרטי ולא 14, האם זה נכון?
נשלח ב-31/7/2005 23:27
לשאלתך בכותרת, האם אנו עוברים למירסים? התשובה חיובית. בעז"ה השבוע יתבצע המעבר באם לא יתגלו תקלות.