בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התהפכות רכב בגבעתיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/8/2005 01:11 לינק ישיר 
התהפכות רכב בגבעתיים
מצורף קובץ

גבעתים: התהפכות רכב ברחוב בן גוריון פינת רבין



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 14:12 לינק ישיר 

יש לי שאלה למנהל הפורום ...
למה אתם לא מזכירים את הכוננים שמגיעים לאירוע שהם לא חברי הצלה
זה פשוט לא פייר להזכיר רק אותכם ולא מתנדבים אחרים שהיו במקום



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/8/2005 01:42 לינק ישיר 

נכון כולם היו בתאונה ואף אחד לא ראה אחד את השני ולא היה תאונה ולא התהפך רכב ולא היו פצועים ודן 45 לא היה בכלל במקום ואבנר הכבאי הבכיר לא היה במקום ומשה לא צילם והתמונות ניהיו פתאום וכל הגלגל חוזר אחורנית ורק קצת תיישרו את השכל שלכם וכמו ילדים "גדולים" שנלחמים למען החיים תתחילו להתבגר ולהפסיק לריב על תמונה מסכנה עם הוא צילם או שהוא צילם.....הפצוע כבר חזר לביתו וכבר שכח מזמן שהיה תאונה וכבר לא יודע בכלל מה זה תאונה ואתם כאן בפורום עדיין נלחמים למען "אבנר102" שחושב שהוא צילם את זה ....
אבנר לא צילם את זה.. התמונה צולמה ע"י אתר "חדשות חמות" ומשם הוא גנב את זה והאתר שייך למשה וכאן נגמר העניין והסיפור......................



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/8/2005 23:24 לינק ישיר 

עם כל הכבוד למשה היקר אני הגעתי למקום עם דן 45

וראיתי את מיודעינו הכבאי מצלם<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 01:55 לינק ישיר 

תודה לצלמינו הנמרץ משה (קליין) הוא ולא אחר צילם את התמונות בתודה הדסק לעניני חדשות (אקשנייעס) בזמן אמת בתודה יוסי ספיר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 01:48 לינק ישיר 

כתב השטח של אקשנייעס משה קליין צילם את התמונות ולא שניכם הוכחות חותכות בביהמ''ש

תוקן על ידי - ספיrr - 05/08/2005 1:56:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 00:29 לינק ישיר 

קראתי את כל מה שכתבת ניסיתי להבין ועדיין לא מובן,כל הקישורים שהבאת כלל וכלל לא זהים לתמונות שמשה הביא נכון שהשעות שכתבת בפורום ההוא מדוייקים מאז שליחת הביפר, אבל יתכן שגם משה היה במקום ההוא ואף צילם מאותם זוויות שאתה צילמת???!!!
ומאיזה אתר הוא גנב את התמונות (לטענתך)???
עד לרגע זה חיפשתי את התמונות בכל מיני אתרים ופורומים למיניהם וכולל את הקישור שאתה הבאת ואין את התמונות הללו,!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 00:07 לינק ישיר 

"סוחר חכם" אתה לא הגעת למסכנה שהוא לקח לי את התמונות מפוררום אחר תבין אני פרסמתי בשני פורומים אחד כבאות ומניעת דלקות בתפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=324&msgid=58209008 שים לב לשעה שפרסמתי את התמונות ושים לב שעדיין לא חתמתי על התמונות ופורטל 101 http://www.101.org.il/v3/forum/show.asp?Messageid=23866
ושוב לא חתמתי על התמונות. תבין מה שבעצם עצבן אותי זה רק החתימה של משה על התמונות שלי שאני צילמתי אם היו מפרסמים איך שקבלו אותם זה לא היה מעצבן אותי בכלל

תוקן על ידי - אבנר102 - 05/08/2005 0:09:33



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 09:51 לינק ישיר 

יהשוע410..
התמונה לא ברורה מסיבה אחת: "בגלל שהיא מועתקת"
מפה רואים שאבנר הוא זה שלקח את התמונות ללא רשות..
הרי מאיפה משה לקח את התמונות זה לא פורסם, לפני שזה פורסם "בהצלה בני ברק וגוש דן" בשום מקום אחר, מה משה לקח לו את זה מהמצלמה?????????????????????????????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 02:48 לינק ישיר 

דן 44 או דן 45 או דן 48

התמונה לא ברורה בכל מיקרה הדעות שונים

אבנר כותב דן 45

והצלה דן כותב דן 44 48 ( אבנר יגיד שאתה משנה מספרים )



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/8/2005 01:35 לינק ישיר 

1.הכל טוב ויפה...אבל כמו שאתה הייתה במקום גם הוא היה במקום זה שלא ראית אותו זה אומר או שלא הייתה באירוע ואתה מסתלבת...או שהייתה אבל לא ראית אותו.
2.כל התמונות שהבאת בכלל לא תואמות לתמונות שהוא הביא.
3.זה בטוח נראה אותו הדבר בגלל שזה אותו תאונה, בטענתך משמע שלא נתנו לו לעלות לכבאית מאיפה אתה לוקח את זה אני דיברתי באותו יום אם הצלם והוא סיפר לי בעצמו שהוא עלה.
4.לסיכומו של עניין יש....ויש...
כמו שאנו מכירים אותו הוא לא יעשה כזה דבר הוא בעצמו צילם את זה, ויותר מזה שבאותו יום בערב נפגשנו והוא אראה לי את התמונות במצלמתו הפרטי...
שיהיה לך יום "כתום כהתנתקות"
וצילומים מהנים תשמור על עצמך........................



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה אחרונה של התאונה שאני צילמתי (א.ב.מ)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה אחרונה של התאונה כל התמונות אני צילמתי (א.ב.מ)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הכבאים שמוליק ונמרוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הכבאית של גבעתיים "גבע" 7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 19:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד כמה תמונות מהתאונה דן 45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התהפכות רכב בגבעתיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext