יש לי שאלה למנהל הפורום ...
למה אתם לא מזכירים את הכוננים שמגיעים לאירוע שהם לא חברי הצלה
זה פשוט לא פייר להזכיר רק אותכם ולא מתנדבים אחרים שהיו במקום
נשלח ב-7/8/2005 01:42
נכון כולם היו בתאונה ואף אחד לא ראה אחד את השני ולא היה תאונה ולא התהפך רכב ולא היו פצועים ודן 45 לא היה בכלל במקום ואבנר הכבאי הבכיר לא היה במקום ומשה לא צילם והתמונות ניהיו פתאום וכל הגלגל חוזר אחורנית ורק קצת תיישרו את השכל שלכם וכמו ילדים "גדולים" שנלחמים למען החיים תתחילו להתבגר ולהפסיק לריב על תמונה מסכנה עם הוא צילם או שהוא צילם.....הפצוע כבר חזר לביתו וכבר שכח מזמן שהיה תאונה וכבר לא יודע בכלל מה זה תאונה ואתם כאן בפורום עדיין נלחמים למען "אבנר102" שחושב שהוא צילם את זה ....
אבנר לא צילם את זה.. התמונה צולמה ע"י אתר "חדשות חמות" ומשם הוא גנב את זה והאתר שייך למשה וכאן נגמר העניין והסיפור......................
נשלח ב-6/8/2005 23:24
עם כל הכבוד למשה היקר אני הגעתי למקום עם דן 45
וראיתי את מיודעינו הכבאי מצלם<<<<<<<<
נשלח ב-5/8/2005 01:55
תודה לצלמינו הנמרץ משה (קליין) הוא ולא אחר צילם את התמונות בתודה הדסק לעניני חדשות (אקשנייעס) בזמן אמת בתודה יוסי ספיר
נשלח ב-5/8/2005 01:48
כתב השטח של אקשנייעס משה קליין צילם את התמונות ולא שניכם הוכחות חותכות בביהמ''ש
תוקן על ידי - ספיrr - 05/08/2005 1:56:23
נשלח ב-5/8/2005 00:29
קראתי את כל מה שכתבת ניסיתי להבין ועדיין לא מובן,כל הקישורים שהבאת כלל וכלל לא זהים לתמונות שמשה הביא נכון שהשעות שכתבת בפורום ההוא מדוייקים מאז שליחת הביפר, אבל יתכן שגם משה היה במקום ההוא ואף צילם מאותם זוויות שאתה צילמת???!!!
ומאיזה אתר הוא גנב את התמונות (לטענתך)???
עד לרגע זה חיפשתי את התמונות בכל מיני אתרים ופורומים למיניהם וכולל את הקישור שאתה הבאת ואין את התמונות הללו,!!!
יהשוע410..
התמונה לא ברורה מסיבה אחת: "בגלל שהיא מועתקת"
מפה רואים שאבנר הוא זה שלקח את התמונות ללא רשות..
הרי מאיפה משה לקח את התמונות זה לא פורסם, לפני שזה פורסם "בהצלה בני ברק וגוש דן" בשום מקום אחר, מה משה לקח לו את זה מהמצלמה?????????????????????????????????????
נשלח ב-4/8/2005 02:48
דן 44 או דן 45 או דן 48
התמונה לא ברורה בכל מיקרה הדעות שונים
אבנר כותב דן 45
והצלה דן כותב דן 44 48 ( אבנר יגיד שאתה משנה מספרים )
נשלח ב-4/8/2005 01:35
1.הכל טוב ויפה...אבל כמו שאתה הייתה במקום גם הוא היה במקום זה שלא ראית אותו זה אומר או שלא הייתה באירוע ואתה מסתלבת...או שהייתה אבל לא ראית אותו.
2.כל התמונות שהבאת בכלל לא תואמות לתמונות שהוא הביא.
3.זה בטוח נראה אותו הדבר בגלל שזה אותו תאונה, בטענתך משמע שלא נתנו לו לעלות לכבאית מאיפה אתה לוקח את זה אני דיברתי באותו יום אם הצלם והוא סיפר לי בעצמו שהוא עלה.
4.לסיכומו של עניין יש....ויש...
כמו שאנו מכירים אותו הוא לא יעשה כזה דבר הוא בעצמו צילם את זה, ויותר מזה שבאותו יום בערב נפגשנו והוא אראה לי את התמונות במצלמתו הפרטי...
שיהיה לך יום "כתום כהתנתקות"
וצילומים מהנים תשמור על עצמך........................