בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ללא מילים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/8/2005 13:06 לינק ישיר 
ללא מילים
מצורף קובץ

מה זה
הצלה גוש דן?
או הצלה ישראל?
זה ליד זה אולי! יש דיבורים על שלום לכבוד ט' באב
ימות המשיח
יחי אדונינו מורינו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 13:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 13:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ומה זה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 13:11 לינק ישיר 

מדא גליל
זה אופנוע להצלת חיי אדם בגליל ליד רנו אקספרס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2005 13:47 לינק ישיר 

אופנע להצלת חיי אדם????

נראה לי להפך!!!

היכן המראות?

היכן הציוד?

זה נראה יותר אופנע שטח לטיולים.

תוקן על ידי - מדא_גליל - 02/08/2005 13:55:04



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ללא מילים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext