|
|
| נשלח ב-2/8/2005 14:22 |
|
| |
ברגע זה שידור למען "הצלה גוש דן" בקול חי
כולל סיפורי ההצלה של המתנדבים.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/8/2005 19:52 |
|
| |
כמה אחוזים לוקח רדיו קול חי?
|
|
|
|
| נשלח ב-3/8/2005 08:09 |
|
| |
כן יש הקלטה אך עדיין לא יודע אם זה יגיע אליך ..
|
|
|
|
| נשלח ב-2/8/2005 18:14 |
|
| |
אצילנו לא קולטים את הרדיו הזה, משהו הקליט?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/8/2005 14:33 |
|
| |
ברלנגו... [בני ישראלי] יהיה תמונות?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/8/2005 14:32 |
|
| |
כל הכבוד לרדיו "קול חי".
ה...תחנה!!!
אושי ומשה אוהבים אותכם מאיזור ירקון.
|
|
|
|
| נשלח ב-2/8/2005 14:30 |
|
| |

|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/8/2005 14:30 |
|
| |
עבודה נהדרת 
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|