הוא פעל על קור, ולפתע הפך לחום לוהט...
זה מה שאירע אתמול אחר הצהריים ברח' רבי עקיבא בבני-ברק.
בימים אלו, אין בית שלא פועל שם מיזוג אויר.
בחוץ שורר חום כבד, לא ברור אם מחמת מזג האויר, או בגלל החום שפולטים מנועי המזגנים הרבים... בכל אופן, הדבר מחייב את הפעלת המזגנים.
באחד הבתים שברח' רבי עקיבא בב"ב, פעל המזגן והשתדל למלאות את ייעודו בקירור אויר החדר.
אך לפתע מסיבה לא ברורה, התלקח המזגן ועלה באש.
התוצאות בתמונות שלפניכם...
|
|