מה עם הסיכום שלכם של האירועים של החודש האחרון? אני מתפעל מזה כל פעם מחדש. למה זה מתעכב?
קיבלת על הראש???????? בהכרה?????? בחילות?? להוציא נט"ן????
חובשניק יקירי! מצטער שמאילוצים שונים לא הצלחתי לעמוד בדיבורי כראוי (וקבלתי ע"ז על הראש...). רק היום עלה בידי להכניס זאת, ואיתך הסליחה! להלן הלינק: http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1507611
נחמד לראות שאלה כזו. בכל אופן, היום העביר לי ידידי הטוב את הרשימה. היא זקוקה למעט עריכה, ויתכן שהיא תיכנס עוד היום בע"ה, אם לא אז מחר בע"ה. "נא המתן"...