בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שמעתם כבר? "דן 356 בדרך"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/8/2005 18:13 לינק ישיר 
שמעתם כבר? "דן 356 בדרך"...
מצורף קובץ


עד היום, הוא לא היה יכול לצאת לאירועים.

בפעמים שהוא היה 'נקלע' לכתובות השונים אליהם הוזנקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, היה הוא מושיט את עזרתו הנחוצה והמקצועית.

אך היום זה כבר רשמי.

בוועדת הכוננים האחרונה, שהתקיימה בתחנת מד"א בר"ג, הועלתה בקשתו על שולחן הדיונים.

עברה עליו ועלינו תקופה קצרה של המתנה וציפיה, שהסתיימה עם הבשורה הטובה של קבלה ליחידת הכוננים של מד"א ומתנדבי "הצלה גוש-דן".

וכך זה נשמע:
> > > "דן 356 בדרך מרח' גניחובסקי" < < <

קבלו אותו את אמיתי מושקט הגדול...






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 14:28 לינק ישיר 

חובב אקשן מקבל אקשןהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 16:15 לינק ישיר 

"מזל טוב"
יהי רצון שלא תהיה לך עבודה כלל ויהיו כולם בריאים ושלמים בע"ה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שמעתם כבר? "דן 356 בדרך"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext