בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אר"ן בצומת חדיד הבוקר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/8/2005 16:20 לינק ישיר 
אר"ן בצומת חדיד הבוקר
מצורף קובץ

תאונת דרכים קשה ליד בן שמן: 2 נהרגו

מד"א הכריז על אירוע רב נפגעים וכוחות הצלה גדולים הוזעקו לאזור. חובשי מד"א ו"הצלה" טיפלו בכ-18 פצועים ורופא קבע בשטח את מותם של שניים מהנפגעים
שני מזרחי ואלי סניור


הקטל בכבישים: תאונת דרכים קשה אירעה בצומת חדיד שבכביש 443, באזור מחלף בן שמן. ממגן דוד אדום נמסר כי 18 בני אדם נפגעו בתאונה שאירעה בצומת חדיד שבכביש 443, ליד מחלף בן שמן. מצבם של שלושה מהפצועים קשה מאוד ושל היתר קל.


מנהל מד"א-איילון, איציק בן אהרון, אמר כי כוחות ההצלה מפנים ל"תל השומר" ו"אסף הרופא" והאירוע לקראת סיום. 14 נפצעו באוקח קל ושניים באורח בינוני.




מתנדב ארגון "הצלה" ומד"א שנכח באירוע, סיפר כי סמוך לשעה 11:10 אירעה ההתנגשות בין רכב מסחרי מסוג "סוואנה" לבין רכב פרטי מסוג מאזדה. ככל הנראה מדובר בתאונה שאירעה במהלך מרדף בין רכב משטרתי לבין רכב מסחרי שבו היו שוהים בלתי חוקיים.


מייד אחרי ההתנגשות עלה הרכב המסחרי באש. כוחות מד"א והצלה הוזעקו למקום. במגן דוד אדום הגדירו את האירוע כרב נפגעים וטיפלו בפצועים, חלקים יהודים וחלקים ערבים.


ynet




צילום: יהודה מילר - זק"א




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 16:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2005 16:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אר"ן בצומת חדיד הבוקר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext