מזה שרשום על המכוניות צפת צפון ????תחליטו אתם צוות צפון או גוש דן
נשלח ב-8/8/2005 23:56
תודה
נשלח ב-5/8/2005 04:27
זה כמה כוננים שגרים בצפון העיר אי שם בבני ברק והחליטו לקרוא לעצמם צוות צפון, אולי אפילו בשביל התחביב, המורל, או סתם ...
מה שחשוב זה לא עוד ארגון מתחרה כל שהוא