שבוע טוב לכוווווווווווולם!!!! מה דעתכם שבכל יום נוסיף בפורום זה תמונות מיוחדות ויפות מכל העולם???
...
....
חושב.. אני אהבתי!! כל אחד מהמאגר שלו!
א. ההגינות מחייבת שתכתוב מהיכן הורדת את התמונות! ב. ברגע שתכתוב מנין הורדת, מיותר כבר שתוריד אותם, מספיק שתיתן את הכתובת. ג. ברגע שתיתן את הכתובת, אין צורך שתכתוב זאת שוב כי כולנו כבר נדע היכו לחפש, ד. ברגע שכולנו נחפש, אז כל הרעיון נגוז...
רעיון מוצלח!! קבל
רעיון אדיר!!!!!!!!!