~ תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:08
ככה צריך להיות! תודה.
ההודעות שנכתבו בנושא - נמחקו! כתבנו כבר מס' פעמים, שלא נסכים עם כתיבת דברים שיש בהם כדי להשליך רפש על פניו של ארגון אחר. נבקש מציבור הכותבים להמשיך ולשמור על רמתו הגבוהה, המכובדת והמכבדת של הפורום. בברכה הנהלת הפורום
~ תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:50
~ תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:36