בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מס הכנסה עיקל את הג'יפ של זק"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/8/2005 15:18 לינק ישיר 
מס הכנסה עיקל את הג'יפ של זק"א

~

תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:08



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2005 15:54 לינק ישיר 

~

תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:36



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2005 15:56 לינק ישיר 

~

תוקן על ידי - hazala101 - 09/08/2005 17:26:50



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2005 17:29 לינק ישיר 


ההודעות שנכתבו בנושא - נמחקו!

כתבנו כבר מס' פעמים, שלא נסכים עם כתיבת דברים שיש בהם כדי להשליך רפש על פניו של ארגון אחר.

נבקש מציבור הכותבים להמשיך ולשמור על רמתו הגבוהה, המכובדת והמכבדת של הפורום.

בברכה
הנהלת הפורום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2005 05:50 לינק ישיר 

ככה צריך להיות!

תודה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מס הכנסה עיקל את הג'יפ של זק"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext