בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הנשמות/עיסויים/שוקים = החייאה מוצלחת!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/8/2005 18:06 לינק ישיר 
הנשמות/עיסויים/שוקים = החייאה מוצלחת!


היום (ג') בשעות הצהריים התקבלה קריאה על אדם מחוסר הכרה ברח' תרצה בר"ג.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן חיים אדלהייט, אשר שלומוביץ, יהודה לונדנר ויוסף קליך, הגיעו במהירות למקום.

התברר, כי מדובר באדם עם רקע קרדיאלי, שבעת יושבו על מרפסת ביתו, התמוטט לפתע ואיבד את הכרתו.

המתנדבים החלו במתן סעד חיים ראשוני.

בינתיים מחובר לאדון מכשיר 'לייפ-פאק' המזהה את הפרעת הקצב הקטלנית VF!

המתנדבים נתנו לו שוק חשמלי והמשיכו בפעולות ההחייאה.

אל מאמצי ההחייאה מצטרפים צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראמדיק מיטל שטרנברג, החובש הבכיר מני שלום, רופא ומשתלם.

לאחר מתן תרופות ומס' שוקים נוספים, הוכתרו מאמצי החייאה בהצלחה ב"ה, והאדם פונה במצב יציב לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2005 04:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2005 03:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2005 02:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין מילים......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/8/2005 19:50 לינק ישיר 

כל הכבוד אשרינו שזכינו במתנדבים שעושים מלאכתם נאמנה, תזכו להרבות פעלים וכבוד שמים יתקדש על ידכם,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הנשמות/עיסויים/שוקים = החייאה מוצלחת!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext